poniedziałek, 3 września 2012

Odsłona No.8


***

Filip zmienił swój status na dostępny.

- Witaj, białogłowa Anno! Jakąż dziedzinę chcesz dzisiaj zgłębić?
  Azaliż moim oczom się przedstawia pustka, czyż nie masz serca, by tak nie raczyć się odezwać słowem?
...
Czyż bowiem nie umawialiśmy się na owe spotkanie, gdy zegar naszą godzinę wybije?
Zapomniałaś?
...
Wystawiłaś mnie :P.

Filip zmienił swój status na niedostępny.
Anka zmieniła swój status na dostępny.

- Wybacz!
zegarek mi źle chodzi,
laptop mi się nie chciał włączyć,
gg m się zacięło,
złe moce zawładnęły moim ciałem  i nie chciały mnie słuchać,
klawiatura mi się zepsuła,

ale to tylko 23 minuty spóźnienia.

Chciałam zrobić dobre wejście,
wiesz, trzeba się spóźnić...

Wróć!
nie zasnę:(
życie jest krótkie...

Życie jest za krótkie

na takie nierozsądne kłótnie.
Ja jestem,
mogę poczekać...

Wiesz, monolog do ekranu nigdy mnie jakoś wyjątkowo nie pociągał.
Czego się jednak nie robi dla życiowych Pomyłek:D
hop hop
Porozmawiajmy o egzystencji.
Możemy pomilczeć
hmm...

Przyjemne jest to milczenie...

Wiesz,
z nikim mi się nie milczy tak jak z Tobą,
bo milczeć trzeba umieć,
możemy pomilczeć i popatrzeć na księżyc.

A nie!
Nie ma księżyca... Bu

Bzzzzz
wiem, że tam jesteś,

nie chowaj się
i tak Cię widzę.
Nie wolno Ci tak się skrywać,
kiedy ja chcę porozmawiać!

23 mnuty w porównaniu z wiecznością to naprawdę tylko okruch,
czwarta część mgnienia,
to jak chwilowe wyjście do toalety.
Właśnie! w toalecie byłam...

No dobra,

nie mam nic na swoje usprawiedliwienie,

tylko tyle, że
bardzo mi smutno

i lekki zawał mnie chwycił jak się zorientowałam, że jest 23 po dwudziestej...

Nic to,
 przełknę to...
ale będzie ciężko.

Czyż nasza znajomość nie jest warta zapomnienia o tym incydencie?
Czyż można tak po prostu przekreślić to wszystko?
Czyż słuchasz mnie ,czyż nie?

...

cisza

kap kap

z parapetu

a od Ciebie nic
słowa małego

żadnego

Lubię Twoje słowa.
Twoje słowa budzą moje słowa.

Słowo codzienne jest puste,
słowo bez celu jest puste,
na 3000 słów zaledwie 3 mają sens,
ale słowa potrzebują słuchacza,
tak jak ja Ciebie teraz!

Przyzywam Cię!

Słyszysz?!
Acreit foit lium pott!
Magiczne zaklęcie!

Nie wiem,  co znaczy...

ważne, że ma zadziałać...
~ Ważne, że potrafisz widzieć dobro, ważne,  że dostrzegasz jego ogrom, twój światopogląd...

Świruję tu już.
Będę, jak coś, czekać
z zamkniętemi usta memi
xd

do rana
wschodu
o pierwszym promieniu porannego słońca opuszczę z żalem ten posterunek
ale do tego czasu będę
po cichu
po wielkiemu cichu

...
<czeka w zgryzocie>

Nad ranem.

Anka zmieniła swój status na niedostępny.

***

7 komentarzy:

  1. Dobrze jest pomilczeć. Nawet samemu ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wiem, że jesteś dopiero druga w kolejce, jednak prosiłabym Cię już o niewprowadzanie żadnych zmian na blogu, bowiem zaczęłam już pisać ocenę. Powinna pojawić się ona na stronie w przeciągu tygodnia - maks. półtora.
    Pozdrawiam,
    barb_b
    szczere-i-sprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dostosuje się do prośby i dalej z niecierpliwością będę czekać na ocenę:D.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ocena została już opublikowana. Zapraszam do przeczytania i skomentowania.
      Pozdrawiam,
      barb_b

      Usuń
  3. 'Lubię Twoje słowa.
    Twoje słowa budzą moje słowa.' - o, jak ładnie powiedziane.

    Podoba mi się Twój blog, choć mroczne tło nieco mnie na początku przerażało, to później przywykłam i fajne jest to, że piszesz straszliwie oryginalnie.

    Zapraszam do siebie:
    marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zainteresowanie:). Wybrałaś cytat, który powstał z cudownego połączenia emocji i sama jestem do niego ogromnie przywiązana.
      Zajrzę do Ciebie na pewno i mogę Ci tylko zaproponować dalsze czytanie, jeśli nie uznasz go za stratę czasu:D.

      Usuń
    2. Nie żartuj. Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam. :)
      Będę odwiedzać.

      Usuń